 |
Monthy Python Forum związane z L2 i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volund
Administrator
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: SWA
|
Wysłany: Pon 21:01, 24 Lip 2006 Temat postu: Symbole DYE |
|
|
Jeszcze chyba nie dzialaja ale jakby kiedys zrobili to sie to przyda
Strength (STR)
Siła - odpowiada za: dmg. od ataków fizycznych (też i skilli fizycznych)
Dexterity (DEX)
Zręczność - odpowiada za: uniki (evasion), szybkość atkaku (atk. speed), celność (accuracy), krytyki (critical), obrone tarczą (shield defense), oraz szybkość ruchu (movement speed)
Constitution (CON)
Zdrowie/kondycja - odpowiada za: ilość i tempo regeneracji HP, ilość powietrza pod wodą, odporność na ogłuszenie i krwawienie (shock/bleed resistance)
Intelligence (INT)
Inteligencja - odpowiada za: dmg. od czarów, zwiększa szanse na udaną klątwe (poison, slow, itp)
Wit (WIT)
Madrosc/bystrość - odpowiada za: dodatkowe obrażenia od czarów (exceptional damage), szybkość rzucania czarów (casting speed), odporność na nienormalne stany, takie jak: trucizna (poison), cisza (silence), spowolnienie ruchów (slow), strach (fear), unieruchomienie (hold), itp.
Mentality (MEN)
Mentalność - odpowiada za: m. def (magic defense), ilość i tempo regeneracji MP, odporność na przerywanie zaklęcia (w skutek otrzymania obrażeń), odporność na trucizny (poison)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volund
Administrator
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: SWA
|
Wysłany: Pią 13:34, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
W tym miejscu przedstawia sie imo wielka roznorodnosc Lineage 2. Dzieki opisanym ponizej przedmiotom mozliwe jest przerobienie postaci wedlug wlasnego uznania i upodoban - swietna rzecz. Przejdzmy do opisu tego cuda.
Rozne parametry poczatkowe, takie jak sila, zrecznosc, inteligencja, moga byc zmieniane za pomoca odpowiednich przedmiotow.
Sila - STR -- odpowiada za ilosc zadawanych obrazen fizycznych (P. Atk.)
Zrecznosc - DEX -- odpowiada za szybkosc ataku (Atk. Speed), szybkosc zadawania obrazen fizycznych, celnosc (Accuracy), uniki (Evasion), prawdopodobienstwo trafienia krytycznego, prawdopodobienstwo wejscia skilli daggerow, prawdopodobienstwo obrony tarcza, i szybkosc poruszania sie (Speed)
Kondycja - CON -- odpowiada za ilosc HP i CP, regeneracje HP, limit wagi, dlugosc wstrzymania oddechu pod woda, odpornosc na szok (shock) i krwawienie (bleed)
Inteligencja - INT -- odpowiada za dmg od czarow i szanse na wejscie klatwy
Czarownictwo - WIT -- odpowiada za sznase na magiczny krytyk, szybkosc czarowania (Cast. Speed), odpornosc na spetanie (Hold), odpornosc na klatwy
Mentalnosc - MEN -- odpowiada za obrone przeciw magii (M. Def.), maksymalna ilosc MP, szybkosc odnawiania MP (MP recovery speed), odpornosc na trucizny i klatwy, zmniejsza ryzyko przerwania czarowania
Aby zmienic te wlasciwosci nalezy udac sie do Symbol Maker'a, ktory utworzy odpowiedni Symbol.
Barwniki
Barwniki sluza do zmiany podstawowych statystyk postaci, a razem tworza tatuaze. Zmieniaja one niektore wartosci na +, a inne na -. Dziela sie one na zwykle i wysokiej jakosci - zwykle dla postaci pierwszo klasowych, a wysokiej jakosci dla drugo i wiecej klasowych.
Grawerowanie symboli
Gracz, ktory awansowal (przed awansem nie jest to dostepne) na I klase ma mozliwosc wygrawerowania 2 symboli, a po awansie na 2 klase dostajemy jeszcze 1 wolny slot w ekwipunku na symbol, co razem daje nam 3 miejsca na symbole.
Gdy juz zdecydujemy sie na wygrawerowanie symbolu udajemy sie do Symbol Maker'a, ktory z barwnikow jemu dostarczonych utworzy nam odpowiedni symbol. Jesli jednak nie posiadamy wystarczajaco duzo barwnikow, wtedy bedziemy musieli Symbol Maker'owi zaplacic.
Symbole nie moga zmienic danej statystyki na wiecej niz +5, ale moga obnizac az do 0. Jesli na przyklad mamy dwa symbole: jeden +3, a drugi +4 i dzialaja one np. na sile, wtedy sila wzrosnie jedynie o 5.
Zeby nie bylo za rozowo, niektore symbole posiadaja ograniczenia - nie wszystkie klasy moga z nich skorzystac.
Dopuszczalne jest uzywanie symboli zmieniajacych statystyki przez podane klasy:
- Siła, Kondycja, Zręczność -- wszystkie klasy
- Inteligencja i Mentalność -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner
- Inteligencja i Czarownictwo -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Rogue, Gladiator, Warlock, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artiisan, Bounty Hunter, Warsmith
- Mentalność i Błyskotliwość -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer
Usuwanie symboli
Aby pozbyc sie symbolu udajemy sie do Symbol Maker'a, placimy ile powie, a potem oddaje nam jeszcze polowe barwnikow z ktorych symbol zostal utworzony - proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|